Väntar på...

... Att pappa ska komma, och nu är han tydligen på väg skrev han haha ;)
Ska väl inte ta så lång tid på mig att skriva då, då slipper han vnta jätte länge på mig.
I går blev de att sova hemma hos mamma för lite omväxlande skull och umgås med henne.
Vi spelade lite alfapet sen va hon trött så då drog jag ut med 3 jag inte träffat på as länge!
Poppe, Oscar & Jessica! Gud va jag har saknat dom tre puckorna, så jag hade jätte kul
Vi åkte till säter och härja, eller ja dom andra gjorde, vi träffa jakob å han polare där å.
Så dom och Poppe & Oscar gick in i mental sjukhuset medans jag och Jesscia låste in oss i bilen ;)
Sen efter de drog vi hem, men innan de så hade vi ju åkte runt och babblat å haft kul.
Så då tog jag och Jessica chansen att ha lite tjejsnack och prata om de vi har missat om varrandra.
Nej nu ska jag springa ner innan pappa undrar om jag dog på vägen eller nått haha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback