Blandat? Eller nå sånt

Hejsan
Sitter just nu och typ bara glor på tv i från min säng, har typ inte klivit ur den ännu (a)
Är så jävla trött och har ont i magen så har inte så stor lust att röra på mig just nu precis.
Därför har jag varit hemma från skolan i dag, och skiter i om alla tycker att jag skolkar...
Thats NOT what im doning okey!? Jag menar jag har ingen anledning till att kasta bort skolan längre..


Aja nog om de!
Jag vill gärna att ni kanske slänger in nån komentar med vad ni tycker kanske kan fxas här.
Då menar jag inom designen, känner som sagt att den behöver ändras lite grann, är trött på headern t.ex.
Så släng gärna in nån ide, då har jag kanske något och göra i dag när jag ändå bara sitter hemma ;)
Puss puss :*

Kommentarer
Camilla säger:

Kan fixa åt dig

2011-10-18 | 19:36:40
Debbie säger:

Ja Camilla du kan gärna få fixa en header åt mig :)

2011-10-19 | 15:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback