Yr & trött? Här har ni svaret!

Känner du dig trött & hängig? Kanske lite yr även fast du ätit som du ska?
De har jag gjort dom senaste 2 veckorna och mitt HB är helt okej,
De betyder då att jag har järn brist.


Ett smart tips till er som känner er som jag gör är Blutsaft!
Det är en ren naturprodukt, fri från konserveringsmedel,syntetiska färg- och smakämnen.
Denna föredrar även dom inom sjukvården att ge eftersom denna har snabb påverkan av järnbalansen.
Den ger heller inge magont som vissa andra hjälpmedel mot järnbrist kan göra.
Blutsaft är faktiskt den mest sålda järntillskott i Svergie i dag!
& ett + i kanten är att man får mer energi!

Smaken på denn är inte den bästa, men vill man bli piggare är de bara att bta i hop!

Detta kan köpas på Apotek eller Bodystore.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback