Boxning (Y)

God dag! :D
I dag mår jag riktigt bra faktiskt med tanke på det är för dag, men de är ju positivt,
Hellre de än att jag ska ligga och trycka ner huvudet i kudden hela dagen. Eller hur?
I dag är de 1 år sedan våran älskade Simone gick bort så detta inlägget tillägnad till henne :)
Sen är det också 1 månad mellan mig och min käre karl hehe, så de dåliga gemnas ut med de bra.
Och inte bara de, jag har varit jätte duktig i dag haha! Jag va med på gympan för första gången på 3 år!
Kan lova att de kändes riktigt bra, vi körde boxning och de va riktigt kul till och med haha.
Så från och med nu ska jag göra mitt bästa på gympan, de är ju en hjälp att gå ner i vikt också ;)
Just nu sitter jag och ter och efter detta ska jag blåsa håret och sen åker jag och solar.
Har inte gjort de på länge så kände att de kanske va dags hehe, sen blir de hem och göra... de vet jag inte.
Nu ska jag äta lite fortare så mamma hinenr med de hon ska göra så hon kan skjutsa mig.
Puss puss :*


Älskade Simone vi tänker på dig varje dag och du kommer alltid finnas i våra hjärtan! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback