Brist på rubriker

Hejsan hoppsan :)
Sitter hemma i köket med mitt "fin" besök Linda & Axelina, sitter och babblar lite om allt och inget :)
I går hände inte så mycket under dagen men mot kvällning åkte jag ut med Jimmy en sväng.
De va trevligt att få komma ut och göra något för en gångs skull, är trött på att va hemma.
De är så jävla tråkigt att bara sitta å se dum ut, så de gör jag hellre på beppes med sällskap ;)
Ingen aning om vad som händer i dag, ska väl umgåsas lite med dessa puckon ett tag antar jag.
Mot kvällningen så får vi se vad dagen bjuder på, hoppas på att bli överaskad men de händer väl inte haha.
Nej nu ska jag va mer social med mitt besök så kanske skriver senare eller nått.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback