"Debbie dag"

God dag!
Har nyss kommit hem från skolan och satt mig i soffan för att vila, har varit slut ända sen i morse!
Hade gymnastik de första jag hade på morron i dag, och vi hade styrketräning, så jag är rätt slut, JA!
Men de känns ändå bra, nu har jag tränat 2 ggr denna vecka och inte fan ska jag sluta heller.
Som jag sa i går så börjar de med mat och träning fixa sig, äter minst 2-3 ggr om dagen,
Så nu är de bara träna lite varje dag, ska börja med gumpan och kanske en promenad nån dag.
Efter de kanske jag börjar gymma mer när jag känner att astman inte tar emot så mycket.
Vet inte om jag sa de i går men kanske ska börja gymma med Axelina på 24 hours här i Avesta.
De är billigt och köpa ett års kort, och då tror jag också att jag blir mer motiverad liksom :)
I alla fall nu ska jag ta och plugga lite, fick tillbaka mitt sve prov i dag och jag fick ett F...
Så ska plugga lite nu sen så gör jag de typ muntligt i morgon, så kanske de går bättre hoppas jag.
Efter jag har pluggat blir de nog en "Debbie dag" bara ta hand om mig själv och sånt.
Vad säger ni? Visst låter de jävligt skönt, att bara ta en dag för sig själv menar jag? Hehe
Puss puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback