Fasta & Skissa

Hejsan fuckers ;)
I dag har jag inte hunnit med mycket, jag gik upp vid halv 12 ungefär och så de blev äta frulle fort!
För vid klockan 12 skulle jag börja fasta, och ska göra de till klockan 4, de är gryyymt jobbigt...
Jag vill ju kunna dricka eller äta något, men de får man ju inte bara för att jag ska ta ultraljud -.-
Okej tro inte att jag är på smällen nu för de är jag inte haha, utan jag ska göra detta för att kolla min lever.
Som ni vet har jag problem med magen och sist jag tog prover hade jag förhöjda lever värden.
Så därför ska jag på ultraljud och därför måste jag fasta... Skit töntigt men de är väl bra för något gissar jag.
Nu sitter jag vid tvn och försöker göra något så jag inte tänker på att jag är törstig eller sugen på något.
De är fan svårt, när man vet att man inte får äta då känner man hur mycket man vill ha de ;)
I alla fall jag sitter och skissar lite kanske slänger upp nå bilder sen om jag orkar haha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback