Förklarar kanske sen

Mår inge bra för tillfället och vissa som läser detta förstår varför...
Har inte haft lust och tid och bloggat de sista dygnet, men va inte rädd jag lever, tur nog.
I alla fall så hände de mig en sak i går och vill helst inte ta upp de nu, kanske tar upp de i ett senare inlägg.
Men de vill säga om jag orkar och vill skriva ut de helt enkelt, de märker vi sen eller vad man säger.

I dag har jag i alla fall varit lite i skolan men klarade inte av och vara kvar bland allt jävla folk på mässan.
Så jag gick runt med Axelina i stället och kollade runt, men inte där de va så mycket folk då.
Sen efter vi inte orkade nå mer åkte vi ner på stan och tog en fika nere på Apberget som alla kallar de.
Många olika folk kom förbi och sa hej, men Jennifer.L & Annika pratade längst och satte sig och åt också.
Så vi satt där i flera timmar, jag åkte dock i väg en sväng men kom tillbaka efter ett litet tag.
Sen när vi går där i från så kollar jag & Axelina runt lite grann, för dom andra två drog.
Efter vi hade kollat runt satte vi oss utanför Plus och bara pratade lite, jag letade efter nån att leka med.
Axelina skulle hem och jag vill inte vara själv, men till slut får jag skjuts hem av Irene... eller skulle få.
Jag pratade lite med henne sen blev de så jag följde med henne hem i stället och va social där.
Kom hem för en liten stund sen och nu sitter jag i sängen och funderar på kvällsmat...
Aah de får nog bli en macka sen sova, ska försöka ta mig upp till skolan i morron åtminstonde.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback