Glad & stolt!

Hejsan och god morron!
Nu på morgonen vaknar jag upp och ser på facebook dom mest underbaraste nyheterna på länge!
Klockan 03.56 i morse blev jag faster till Cazper, vet ni hur jävla chockad jag är eller?
Så nu har min bror blivit pappa äntligen, jag är så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen hihi.
Får se om man kanske åker dit och säger hej i dag eller om vi väntar tills i morgon :)
Aja nog om de hihi, sitter hemma och har som sagt nyss klivit upp typ, blir väl till att äta lite nu.
Blev ingen skola i dag, jag vet att nu har jag varit borta länge och nu är de inte för att jag bara är sjuk.
Har varit en massa annat som gjort att jag vet att jag inte skulle kunnat koncentrera mig, så de va lika bra.
Så nu någon gång i veckan ska jag dra mitt arsle tillbaka dit, jag har blivit bättre och de känns bra nu.
Nej nu ska jag sätta mig vid tvn i stället för i köket å tröka, och låta dagen gå sin väg.
Puss puss :*


Slänger in en bild på lilla Cazper som är snodd från Pappa Stefans facebook ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback