Kväller

God kväller folket.
Sitter hemma i soffan och kollar lite på tv med mig själv, men ska försöka få mamma att spela med mig ;)
Hon är ledig i morron så de tycker jag hon kan göra haha, de är alltid lika kul att tvinga henne till att spela.
I dag har de inte hänt mycket, efter skolan följde med mamma till Stefan & Josse en snabbis.
Sen dess har jag bara suttit hemma och så, för en stund sen beställde jag också hem skol foton, herregud!
Ja de är de ända jag kan säga, herregud! Haha att man alltid tycker att man ser förjävlig ut -.-
Aja nu är dom beställda i alla fall, så nu ska jag facebooka lite grann sen sa jag tvinga mamma spela.
Puss puss :*

Detta är mitt "dagens vill ha" Så underbart snygg den är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback