Kvälls funderingar

God kväll
Sitter just nu ute på trappen och har en av mina få kvälls funderingar, detta händer inte ofta med andra ord.
Men de är skönt att bara gå ut och sätta sig här när de är tyst och lyssna på vinden blåsa förbi.
Låter tankarna flöda mellan allt och inget, de gör jag när jag känner att tankarna behöver rensas lite.
Men nu börjar de bli en aning kallt, så de är tur man har vinter jackan på dig kan jag ju lova, haha.
Så ska strax gå in, lägga mig i sängen och kolla på lite SoA och sen sova, har sov morron i morron också ;)
Då kanske man kan kolla på mer än ett avsnitt för en gång skull, är helt såld på den serien som sagt.
Nej nu börjar de bli riktigt kallt, skriver väl mer i morron eller nått för er som är "intresserade"
Puss puss :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback