Nu jävlar! ;)

Okej nu har jag sagt läääänge att jag ska försöka gå ner i vikt å skit för att komma till min målvikt.
Hur har de gått? Jo de har gått i vågor, vissa dagar sköter jag de och vissa dagar skiter jag i de.
Men nu jävlar är de slut på den här skiten med att gå fram och tillbaka, jag ska fan fixa de den här gången.
Jag ska börja med att röra på mig mer, inte dricka lika mycket cola, och inte äta för mycket skit (godis).
Nu när jag börjar bli frisk igen ska jag försöka göra mitt bästa att klara de här, så svårt kan de väl inte va?
De känns bra, men eftersom detta skitit sig förut så ska jag ju inte hoppas för mycket direkt haha.
Men som sagt de är ju värt ett försök i alla fall, för de är ju inte långt kvar till målvikten,
Sen är de ju bra om man får in rätt matvanor och rör på sig mer, speciellt när jag har astma.
Så nu säger jag det, jag Debbie Landberg ska från och med i morgon börja med bättre kost & motion! ;)

Enough about that! Just nu sitter jag i soffan och kollar på tv, blir nog lägga sig i sängen strax.
Har ju inge bättre för mig direkt, så sängen blir nog jätte bra, så kanske börjar kolla på Sons Of Anarcy.
Men först ska jag kolla klart på Cheers sen får vi se vad jag gör, blir nog antagligen så :)
Ingen skola i morron de får bli på onsdag, (har mina anledningar) känns mycket bättre så.
Orkar bara inte riktigt än så bestämmde mig att de får bli så, nej nu ska jag glo klart på tv ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback