Shoppat!

Blev en tripp till v-ås!
Åkte med pappa till v-ås vid två tiden i dag ungefär, och de blev en trevlig resa faktiskt :)
Jag och pappa gick in på New Yorker så jag fick slösa lite pengar, och han också, men bara lite grann (a)
Han köpte en stickad tröja och ett par "sov" shorts, och jag köpte nya underkläder, lite små porriga va dom ;)
Så jag får tacka min far så jätte mycet om han nu läser min blogg, de vet jag inte haha.
Efter vi hade varit där sulle pappa in på biltema och köpa lamopr, men dom va ju slut så klart.
Så blir de jämt, man åker 7 mil och så finns inte de man ska ha, hur typiskt är inte de liksom.
Aja han köpte lite annat, sen åt vi och efter de åkte vi hem, och resan hem va ocså trelivg hehe.
Just nu sitter jag framför tv och glor lite grann, ska snart äta lite och så, är hungrig igen (a)
Ska nog byta om också, för jag va till mamma och hämta lite kläder tidigare, skriver kanske mer sen!
Puss puss :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback