Slänger väl in ett inlägg då ;)

Heeeej macarena!
Sitter hemma hos mamma i soffan och chillar med mig själv, tvn, datorn & liiite alkohol (a)
Har inte orkat skrivit dom senaste dagarna för jag har inte haft lust eller haft något att skriva om.
Så de fick bli så, men jag tror ju inte att e är så många som läser, så dom få som gör de överlever nog ;)
Slänger in ett litet inägg nu för att jag kände för de helt enkelt, inte för att de händer så mycket haha.
Får se vad denna lugna fina lördags kväll bjuder mig på, hoppas på något riktigt kul eller något lite kul.
Nu ska jag fortsätta facebooka och glo på tv samt dricka liiite mer alkohol när jag ändå är i gång ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback