Strax sov dags!

God kväll.
Har nyss spelat lite alfapet med mamma och för en gångs skull fick jag vinna över henne, äntligeeen! ;)
Innan de satt jag och glodde på tv lite grann och tog mig en dusch, men nu sitter jag vid tvn igen haha.
Blir nog att kolla på lite Scrubs och efter de lägger jag mig i sängen och kollar på S.O.A innan jag somnar.
I morgon ska jag ta mig till skolan igen, känns lite konstigt att gå dit när man varit borta så länge...
Men jag kan inte rå för att jag inte mått tillräckligt bra för tt ta mig dit, men skit samma i morn är jag tillbaka.
Även fast de känns konstigt så känns de också jävligt bra, så de är bara packa skol böckerna och åka dit.
Nej nu ska jag blåsa håret och sen ska jag kanske måla naglarna eller om jag gör de i morron...
Aja skit samma logga ut här i från ska jag i alla fall gör haha, så natti natti fuckers ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback