Svar på komentarer.

Inlägget: En liten förklaring

ida: men gud! vem? :o

Svar: Jag har ingen aning om vem det är. Allt jag hann se var ett par svarta skor.
Jag vet inte ens om de va en eller flera. Så jag hoppas bara på att de finns vittnet som vågar visa sig.


Inlägget: Påskynda hårväxt

Emelie: Ååååh! =)=) tack du för tipset, precis vad jag behövde ;)
Men om man gör fler gånger än 2 i månaden växer de inte fortare då? ;) ::D:D

Svar: Vilken tur att du gillade de ;)
Haha ja man tycker de, och jag glömde skriva de i inlägget att man ska bara göra de 2 ggr eftersom annars kan håret "tröttna" eller vad man ska säga. Men tror att de hjälper att göra de mer än 2 ggr så testa men va beredd att håret kan bli immun :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback