Ta hand om mig själv!

I dag ska de bli lite hemma "spa" och bara ta hand om mig själv!
Sitter just nu och kolalr på tv men de ska snart ändras, för jag ska göra denna dag till en ny "Debbie-dag"
Jag sa lägga ansiktsmask, fixa naglarna, ha lite hårinpckning och massa annat roligt & skönt!
Känner att de kan behövas för mig just nu, och sen har jag inte gjort de på vääääldigt länge :O
Så nu är de fan dags, men innan jag börjar med de ska jag ta och städa mitt rum också.
Ser ut som ett riktigt bombnedslag här, kläder överallt på golvet, böcker hit & dit & bara allmänt stökigt -.-
Så nu ska jag ta mig upp ur sängen och starta min dag, och jag känner att de ommer att bli en lovade sådan!
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback