Väntar... väntar... väntar

Hej allihopa!
Här sitter lilla jag och kollar på tv i väntan på att mamma ska sluta jobbet, vilket hon gör om en timme :)
När hon slutar jobbet ska vi åka och träffa bebis, gud va spännande de ska bli! Iiiiiiiiiiiiiih! :D
Igentligen får bara barnets syskon komma dit, men om dom går ut i koridoren med bebis är de lugnt.
Jag fattar nte varför familj som faster & farmor t.ex inte får hälsa på, de är rätt konstigt eller hur? -.-
Aja skit samma ska få träffa bebis i alla fall så för mig är de lugnt haha, gud va kul de ska bli!
Medans jag sitter och väntar kollar jag på The Real Houswives of New Jersey - The Reunion.
Kan ju säga att så här mcyket drama har jag ju inte ätt på lääänge, och jag kollar inte på de där vanligtvis.
Aja nu ska jag fixa lite saker i reklamen, kanske tar en bild på Cazper och slänger in den sen :)
Puss puss :*

Kommentarer
Evelina Eriksson säger:

Sådär var det när vi hälsade på Linus också, men det är för att vi har bakterier och sånt som en nyfödd bebis inte klarar av, tex har jag feber och är förkyld kan min "sjukdom" skada eller kanske ta död på bebisen. Men när det är familj som syskon, mamma och pappa så är det ingen större fara eftersom de har ungefär samma gener eller vad man ska förklara, hahah. Smartie jag lät som där ;) Men aah du förstår, men så länge man inte pussar o gosar för mycket med den när man hälsar på förstår jag egentligen inte det stora problemet faktiskt :) Men ååh lycka till och grattis till att vara faster! Nu kan vi vara "gamla" tillsammans ;) puss

2011-10-04 | 15:48:50
Bloggadress: http://erikssonevelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback