Besök, besök, besök, besök... haha

Hejsan, jag har ljugit, de blev ingen skolan för mig i dag heller vaknade upp med förstorade halsmandlar -.-
Ja doktorn sa att dom va förstorade sist jag va där & bara för att han nämnde att vi skulle ta bort dom,
Vad tror ni dom gör då? Jo dom svullnar upp lite grann bara för att jävlas en sista gång typ, känns så :P
Nej inte ska jag sitta å klaga, i går hände inte mycket satte bara och kollade på Desperate Housewives,
Eller ja jag fick mamma att ta med mig med på en liten bil tur runt stan, så de va bara de.
I dag har jag varit med mamma och handlat, och på vägen plockade vi upp Catrin också haha.
När vi kom hem började vi spela alfapet, sen kom Axelina & Linda på besök också, så de blev "fullt" hus ;)
När mamma drog på möte så fick Linda ta över för henne, så efter de har vi bara suttit och pratat.
Catrin och Axelina drog just för att dom ska rida sen så jag och Linda sitter här och ser dumma ut bara.
Inte har Mange kommit "hem" heller, men han är hos sin polare så vi får ses i morgon i stället! :D
Nej nu ska jag vara mer social med Linda, hon sitter här och dampar så jag ska dampa lite jag å ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback