Duschen nästa

Hejsan hoppsan, fick som jag ville i skolan i dag, efter lite prat och så så va de löst sen hehe :)
Så satt väl där i nån timme och skrev de jag skulle, så de blev ingen lång dag i skolan precis.
Jag kommer att få ta igen grön dag nån annan dag haha, men de gör inget för mig,
Jag kommer ha Catrin med mig för hon satt och kvar i skolan och pluggade de hon hade missat.
Nu är jag på väg in i duschen, så ska dra på lite musik så man kan stå och vråla lite haha.
Efter de blir de nog att åka med mamma till Ö&B och köpa block som jag ha i skolan sen.
Kan behövas, ska nog köpa ett sånt där stor med mycket papper i haha, så man kan ha ett å samma.
Nej nu ska jag slänga mig i duschen så mamma slipper vänta så länge på mig ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback