Sjuk= As jobbigt

Hello mother fuckers ;)
Sitter just nu hemma och har varit hemma hela dagen p.g.a att jag fortfarande är sjuk, and i hate it -.-
Konstigt nog vill jag faktiskt vara i skolan, jag vill dit och visa fram fötterna så jag inte blir "kickad".
Jag vill få bra betyg och sköta skolan denna gång, jag vill inte att de ska skita sig igen för de är inte kul.
Tur nog har Catrin kommit hit med böcker från förra veckan jag va borta och blev klar med de igår.
Har inte varit i skolan sen i... va de förra tisdagen jag va där tro, aah nån gång då va jag sist i skolan.
Men om jag missar något nu så får nån i klassen gärna berätta vad så jobbar jag hem i från,
För just nu klarar jag inte av att gå till skolan, jag värkar kanske pigg och så men de är jag definitvt inte :(
Nog om skolan, sen 9 i morse har jag legat i sängen och kollat klar på den sista säsongen av Jersey Shore.
Eller ja den sista som jag hade, jag får inte hem 4de säsongen, men men de är som de är hahaha.
För typ en timme sen om inte mer så tog jag mig ut med mamma och handlade lite, och de va jobbigt nog.
Har sån pang smälla och mina ben skakar hela tiden så de är rätt jobbigt att rör på sig :(
Min pojk är hemma hos sig en stund just nu så de är bara jag och mamma hemma, och de är skit tråkigt :/
Får se vad jag hittar på här näst, de blir nog inget som är jobbigt i alla fall haha, nån som har någon ide?
Kanske åker ner på stan lite snabbt och köper nagellack och fixar naglarna, äsch får se...
Puss puss :*



I might bee small baby, but i come with fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback