Bitterfittan Debbie!

Blev inge outfit & facelook i morse.
Jag sa ju att de kanske skulle bli en bild i morse, men hade fan inte tid att göra de tyvär, men tror ni överlevde.
Drog i alla fall till skolan med ett glatt humör tills vi hade svenska lektion då vill säga, då spårade jag ut.
Våran lärare fattar inte att jag är trögfattad så hon förklarar för mig 4 gånger och fattar inte att jag inte fattar.
Hon använder ord som en vanlig Svensson inte vet vad de är och gör allting så himla jävla invecklat...
Men tillslut när jag hade skrikit lite och hotat med att inte göra muntliga nationella så började de gå bättre.
Va bitter ett bra tag efter vi slutat lektionen men nu är jag tillbaka till mitt glada jag igen som tur är.
Har även börjat fatta va uppgiften går ut på, så bestämde mig för att prata om sex i Svergie, bra va? ;)

Aja så nu sitter jag och söker lite fakta och skriver lite sammafattningar och vad jag ska prata om.
Robert åkte just i väg med min bror men dom kommer snart tillbaka och då ska dom ta en kopp kaffe här.
Så jag gör de med dom, sen ska dom lacka lite och då hänger jag med och är med dom ett tag.
Så denna dag är "fullbokad" konstigt nog, men men nu ska jag hitta mer fakta hörs sen!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback