Datanördar!

Äckel väder vi har i dag alltså!
Jag och karln in sitter vid varsin dator han nördar musik och jag nördar facebook m.m hehe, inte så ovanligt.
Finns inte så mycket att göra i dag, jag gick upp vid 12 åt frukost, gick på gåbandet i 1 timme å duscha.
Min karl låg i sängen till halv 4 ungefär, tror han va en aning trött haha, men nu nördar vi som sagt.
De är äckligt regn väder här, har varit de sen i går så tyvär finns de inte så mycket att göra... :(
Jag är på riktigt mys humör i dag också så jag sitter självklart och pussar sönder min söta lite grann (a)

Får se vad dagen bjuder på, kanske ett varv på stan när svärmor kommer hem, karln älskar att övningsköra ;)
Om inte så kommer jag bestämma att de blir nörd och mys hela dagen, visst låter de bra? Tycker jag å!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback