Färdig å nu drar jag!

Ojoj vad man vänder på dygnet när man kan (a)
Vaknade vid ungefär 11 men somnade om till halv 2, men de va underbart skönt att få sova ut faktiskt.
Ja jag gick typ upp direkt efter de och åt lite brunch och sen hoppade jag ner duschen lite snabbt.
Nu har jag gjort mig i ordning och nu ska jag gå över till Catrin, som jag sen ska åka med till Axelina!
Min kära sötnos fyller år i dag, hon blir hela 18 år, jävla lyllo haha... så vi ska dit och fira henne.
Men först ska Catrin bjuda på en kopp kaffe nnan vi åker för vi ska inte vara där förns 5 typ.
Så ja efter jag har firat Axelina och så så får vi se vad dagen bjuder på, jag hoppas på nå kul!
Puss puss :*


Grattis min helt underbara & söta 18åring! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback