Fixning med bilen i går

De va skoj!
I går va jag och Robert på pemas hela dagen och fixade med hans bil, de va de ena med de andra haha.
Men kul va de, även fast jag inte gjrde så värst mycket så tyckte jag ändå att de va kul faktiskt.
Roligare att göra något sånt och hjälpa till än att sitta hemma hela dagen och bara tröka liksom, eller hur?

I dag så missuppfattade jag lite, så jag råkade skolka från skolan, men ja prata med läraren så de löste sig.
Sen kunde jag inte va med på gympan för min otroligt äckliga mensvärk så jag fick sluta tidigare.
Så eftersom jag fick göra de så fick jag med mig lite plugg så att jag kan göra ett prov på onsdag... jippi...
Nu har jag kommit hem och har dock ingen aning om vad jag ska göra, kanske dra till pemas igen?
Robert är redan där och jag har redan gjort klart mitt plugg papper, så ja vi får se vad jag hittar på.
Kanske tittar lite på BB annars, får se vad som faller mig in, men skriver mer sen eller nått!

Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback