Good morning my friends

How are your morning going?
Själv så börjar man inte förns 10.30, så vad gör jag vaken nu? Jadu de undrar jag med faktiskt...
Tror att de an vara för att karln åkte till skolan nyss så när han vakna vakna jag och kan inte somna om.
Har funderat på vad jag ska göra för att fördriva tiden, och de stog typ mellan två saker.
Ligga i sängen å titta på ett avsnitt BB-06, gå på gåbandet å titta på ett avsnitt av BB-06 å sen duscha...
Jag tar sängen faktiskt hihi (a) men de är bara för att jag lovar att gå på bandet sen, bra va! :D

Aja nu ska jag läga mig ner skönt, men inte alltför skönt, och sen efter jag tittat klart göra mig i ordning.
Efter de blir de att dra till skolan och vara en duktigt flicka, även fast de tar emot att gå dit faktiskt...
Men what ever, kanske slänger upp en outfit & facelook bild om jag hinner innan jag åker!

Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback