Handledareutbildning

3 timmar varade den.... 3 timmar -.-
Japp i dag va de bara att stiga upp i tid och ha ett leende på läpparna om man ville ha ett körtillstånd.
Så jag gjorde de å åkte med pappa till körskolan å satt där i 3 timmar och lyssnade på allt snubben sa.
Måste säga att ögonen faktiskt gick i kors ett par gånger, hur många vill sitta där 12 på en lördag?
Men de behövdes göras och nu är de gjort, så snart får ni se upp när jag komemr ut på vägarna mohaha ;)

Sitter just nu i köket och ger min svärmor lite sällskap medans hon väntar på hennes promenad kompis.
Karln min är å leker med Linus och jag gissar väl på att jag ska sitta här å bara ta de lugnt å vakna till lite ;)
Så kommer nog lägga mig i sängen sen å titta på BB-06 en stund, sen får vi se vad denna lördag bjuder på!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback