Jag är halvt typ tillbaka! ;)

Nu kanske de blir mer bloggning!
Har tagit med min dator hem till Robert nu och sen har dom halvt fixat sitt internet vet ni vad de betyder?
Jo de betyder att Debbiiiee antagligen kommer att blogga lite mer nu när jag ändå kan liksom :D

Ja ni vet ju att jag lyckas haft sönder min älskade telefon och att jag skaffat pojkvän....
Mer intressant än så har mitt liv typ inte varit sen min blogg torka startade hahaha, inte är jag förvånad!
Jag har bestämt mig för att blogga när jag känner för de vilket gör att jag kommer ta bort några kategorier.
Vet inte riktigt hur många och vilka men vet att nån kommer att försvinna i alla fall, men de gör inget.

Nu sitter jag i alla fall brevid Robert som också sitter vid datorn och leker lite och lyssnar på musik gör vi.
Har halvt flyttat hit faktiskt, jag trvis som fan här och hans familj trivs med mig som tur är haha.
Självklart så ska vi ju vara hos mig nån gng också men just nu är de hans place som gäller ;)
Aja skit i de, vi ska väl typ... aah jag vette fan, gå ut å röka nu och sen ska vi typ bara ta de lugnt, hörs sen!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback