Whata fuck am i going to do?

Rastlös? Nej nej verkligen inte... -.-
Hejsan igen, ja lite bättre på uppdateringen har jag varit de är typ vartredje var fjärde dag jag skriver nu haha.
Sitter hemma och bara glor... när jag kom hem pluggade jag klart de jag hade i min hälsopedagogik.
Efter jag va klar med tänkte jag hoppa på engelskan jag missa i går, men tyvär finns inte orken just nu.
Så i stället kollade jag på ett BB06 avsnitt och vilade en lite stund, och nu sitter jag bara här å kollar fb...
Jag tänker på vad fan man kan göra, jag skulle ju kunna plugga men jag känner bara, blää, usch å fy för de.

Pojkvännen är ute å härjar med något, ingen aning om vad, men de kanske är lika bra de haha!
Så jag kanske lägger mig å spelar på telen tills jag kommer på vad som händer i dag då. Hörs!
Puss puss :*

Kommentarer
dite säger:

hoppas att du har en toppen dag sötis :D

2012-04-28 | 00:13:52
Bloggadress: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback