Äntligen hade dom de!

Hemma igen.
Ja som sagt är jag hemma igen och gud vilken skön dag de har varit i dag, helt lovely!
Gick ju ner på stan med Axelina och först gick jag in på bokia och kolla efter lite saker.
Och i dag hade dom de jag vill ha, så ni får bilder på de när jag letat efter kamera sladden.
Sen köte jag hårfärg och fikade lite grann, träffade även andra folk på stan och va social.
När vi fikat klart å så så åkte hon hem och jag gick och solade i en kvart, fy fan va skönt de va!
Har inte solat på över flera månader så de där va riktigt underbart verkligen, ojojojoj ;)

Nu ska jag fortsätta på min ritning jag började med i går, efter jag letat på efter kamera sladden vill säga :P
Sen börjar jag nog på något nytt, är riktigt ritsugen i dag så de kliar i fingrarna, så kom med förslag!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback