Ätit fet mat

Men de va gott!
Har nyss tryckt i mig lite stekt potatis och bacon och nu sitter jag här med matkoma x100 tror jag.
Aah de är ju bra att jag är mätt i alla fall, men kanske skulle ha ätit mindre för detta gör nästan ont.
Men aja nu ska jag vila lite tills matkoman lagt sig och sen ska jag börja plugg lite vård... måste ju.
Nej måste ju igentligen inte, jag skulle kunna börja i morron men vill vara klar så fort som möjligt.
Och det är för att jag hoppas attom jag är klar med de fortare kanske jag får sluta tidigare på fredag.
Har lite planer då, men dom får ni inte veta nu, de får ni faktiskt vänta med att veta tills på fredag.

Ja som sagt nu ska jag vila och sen plugga, justja jag ska träffa mamma en snabbis också hehe!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback