Bara ta de lugnt

Orkar inge mer än de.
Ligger i sängen och kollar på tv just nu, är skit trött och känner mig helt död i kroppen typ.
Blir inte mycket som händer i dag, inget som är jobbigt i alla fall, för jag orkar kanppt röra på mig.
Eller justja... jag måste dammsuga i mitt rum annars kommer jag dö snart, jag har liksom fått husdjur -.-
Och då menar jag ingen katt eller hund utan äckliga dammråttor och jag är allergisk mot damm...
Aah ni förstår min känsla kanske? Men men de är inte så jobbigt så jag överlever nog hoppas jag ;)

Senare i dag så drar jag hem till mamma och är där i några dagar, finns 2 anledningar för de.
1a får ni inte veta, men den andra är för att jag ska få umgås lite mer med henne faktiskt.

Nu ska jag ta och fortsätta slö i minunderbart sköna säng, efter de ska jag fortsätta med de...
Sen ska jag nog rita lite och sen fortsätta slöa, de är typ de jag gissar på att jag orkar göra i dag ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback