Barnvakt!

Ett irriterande slut på kvällen i går.
God morron på er, sitter just nu i sängen och försöker vakna till liv så man kan ta sig upp nå gång.
Gårdagen va roliga förutom de sista som hände vilken va att bilen inte ville starta eller backa -.-
Jag tro vi höll på en timme på alla möjliga vis innan vi fick i gång den igen, och efter de blev de hemfärd.
Men kul hade vi även fast bilen vart så där, man fick ju skratta åt en riktigt gubbgrinig Oscar i alla fall!


Måste hinna gå upp och äta också, ska ju fan bara vart barnvakt snart, dom kommer väl om en timme typ.
Och innan de vill jag helts ha ätit och hunnit tvätta av mig gårdagens smink som jag glömde i går haha.
Sen får vi se hur mycket jag uppdaterar i dag, kanske inte hinner så mycket, men de får ni leva med i sånna fall :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback