BB helt okej

Men kommer att försöka titta ändå.
Jaha de verkade inte vara så jätte roligt folk och jag hatar att Hannah.W kom in, vet inte om jag vill se de...
Men detta var bara första timmarna så jag tror de blir bättre, måste ju se hur de går för den gravida haha.
Hon åkte nog till fel BB tror jag bara att hon inte fattat de än, detta kommer de skrivas om i tidningen.
Men aja nu sitter jag och kollar på Franklin & Bash och efter de... ja får väl se, what are you gonna do?

Lägger snart ut min målning som jag blev klar med för inte så länge sen, en varrt väl så där.
Sa ju att ni inte skulle få se den om den va ful, men den ser okej ut så ni får se den ändå haha.
Aja nu ska jag fokusera på F&B får se om de blir mer inlägg i kväll efter detta å målingen, de märks väl :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback