Blir nog inte så sent

Gäsp, pust och stön.
Sitter i sängen och kollar på 3an, de är en film som heter 21 och den är rätt bra, har sett den förr.
Men de fanns inget bättre att kolla på så de fick bli den, så aah sitter här å trökar lite grann.
Börjar bli trött känner jag så vet inte om de blir nå mer inlägg efter detta, tror fan inte de hehe.
Så jag ska kolla klart på filmen och sen blir de nog god natt, fast först måste jg kolla min fars destination.
Han åkte ju i väg för ett tag sen med hans gamla chef till borlänge så ska kolla när han komemr hem också.
Aja nu börjar filmen igen så jag skriver mer i morron, nu myser jag ner mig och fortsätter ta de lugnt.
Puss puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback