Bring it on: All or nothing

God morron hörrni!
Nu är jag utvilad och klar för en söndag med en massa fixning, eller jag tror de blir de haha.
Jag vill ha upp mina hyllor och tv nuuuu ju, får kolla på pappa med hundögon och hoppas på de bästa ;)
Men de ska nog inte vara nå problem, har för mig att i går så sa han att vi skulle göra de i går, aja får väl se.

Men efter jag kom hem i går så blev jag hemma en stund, men sen åkte jag ut med Popé, Oscar & Emma.
Vi åkte runt och sladdade lite och bara umgicks och pratade typ, vi åkte typ i 2 timmar kanske.
Ja så jag kom hem när klockan va typ 1 eller nått sånt, sen så satte jag mig vid datorn å glodde :P
Sen kom pappa hem med pizza så va bara tvungen att sno en bit och massa pizza sallad, mummmms!
Haha sen efter de la jag mig i sängen och skrev med lite fol på fb och slutade med att de bara va en.
Och jag råkade somna framör datorn, så han ja skrev med måste ju ha tänkt "ööh jaha nu sover hon"
Så när jag vaknade i morse så hade jag ner min dator på golvet, tur som va höll den, inte ens en repa.

Men aja just nu kollar jag på Bring it on: All or nothing på 3an och bar slöar lite grann, (som vanligt)
När jag orkar ska jag fan gå upp och gör frukost, för jag känner att jag är lite hungrig å behöver de.
Aja nu börjar filmen igen så ska fortsätta kolla, men skriver mer senare efter filmen :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback