God morroooooon! :)

Vaknade ungefär för en timme sen.
Och jag vaknade för att mina äckliga grannar va tvunga att borra så de lät ap illa och högt som fan.
Men men de va väl kanske bra så jag inte sov bort hela dagen direkt, så de va bara "gå upp" :)
Har nyss ätit lite frukost och nu sitter jag i sängen och kollar på en cheerleding på som går på 3an.
De är jävligt pinsam till och från, och då menar jag så där pinsam så man typ inte vill titta haha.

Blir väl att kolla klart på den här sen får vi se vad jag gör, kanske gå ner på stan å solar i dag.
Men de är om jag orkar och har pengar till de vill säga, men tror nog jag blir hemma ändå...
Aja skit samma, nu ska jag ta fam ritblocket och rita lite samtidigt som jag glor på filmen.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback