Hemma och ny duschad

Jävligt skönt!
Sitter hemma framför tvn och är ny duschad, tittar lite på OC och bara slappar lite, men inte länge till.
Skolan i dag gick jävligt fort och jag fick med mig plugg hem som jag ska arbeta med under lovet.
I dag blir de slappa en stund, sen ska jag göra mig i ordning och åka med pappa och fira Stefan.
Min kära bror blir bara äldre och äldre, i dag blir han 23, eller va de 24... nej 23 haha glömmer bort de där.
I alla fall efter de de så har jag inget planerat så får se vad dagen bjuder på, om vanligt hoppas jag på nu kul.
Blir i alla fall att sova hos mamma i natt efter som tidigt i morron ska jag vara barnvakt åt Cazper :D
Men nu ska jag slappa och fortsätta glo på OC å vänta på att tvätten ska bli klar, hörs sen!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback