Kul kväll... nu sängen!

Nej tro inte att jag varit vaken tills nu haha.
Kom hem i från Simon vid typ 11 i morse, men hade knappt sovit nått så sov i 2 timmar här hemma :P
De va kul hos Simon i går, de va inte röj party direkt men kul va de ändå, och roligt folk!
Just nu ligger jag i alla fall i sängen och glor runt på datorn och är jätte jätte
JÄTTE sugen på godis...
Funderar på om man ska kliva ur sängen å baka kladdkaka hehe, visst låter de jävligt gott va!
Kanske blir de och lite plugg i dag då, så detta kanske blir en lite plugg söndag, fast bara matematik hehe :P
Nej nu ska jag ligga å funder en stund på vad jag ska hitt på för nått... sen får vi se.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback