Lunch time!

Fy fan va gott de ska bli!
Har nyss kommit tillbaka från ett nmöte jag haft med min historia lärare.
Har fått uppgifterna nu och jag har till somamren att lämna in dom, de är bra de!
Så nu slipper jag stressa mig om dom och kan fokusera på de andra så länge.

Nu ska jag ta och äta god lunch här i klassrummet för mig själv, men först måste jag kissa hihi :P
Sen efter de ska jag jobba och invänta nästa möte med min studievägledare & mentor.
Just nu är de så att jag antagligen kommer bli underkänd på Vård kursen, men de ska jag fan lösa.
Aja får se hur de där blir... nu är jag fan hungrig kanske skriver mer sen!

Kolla gott detta ser ut btw ;)




Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback