Möblerat om rummet!

Blev mycket mindre men bättre.
Har nyss möblerat om mitt rum här hos pappa och ställt in en soffa, så lite snyggare blev de ;)
De är saker som ska bort och ställas om men de kan inte göras nu tyvär, men de r lugnt.
Ska sälja min hylla och köpa nya och sätta på väggen i stället, sen en ny tv hehehehe!
Jag ska få en tv av pappa som jag kan sätta upp på min vägg, fy fan va bra de kommer bli.
Men här får ni bilder på hur de sätt ut innan och hur de ser ut just nu, snyggt eller?


(Men tänkt på att tv ska bort och en ny hamnar över byrån & hyllan ska bort och där ska skrivbordet stå)

FÖRE:






EFTER:








Ja så där ser de ut just nu, men de kommer ju se bättre ut sen när jag fått göra i ordning och så.
Men de är skönt att fått in en soffa här inne, de blev mycket snyggare, mindre plats men snyggare :P
Så nu ska jag ta mig lite frukt och te tror jag och sen mysa ner mig framför tvn en stund.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback