Plugg, plugg, plugg!

Så där då vara bara plugget kvar.
Efter mitt förra inlägg så åkte jag med mamma och handlade lite för att få umgås och prata lite med henne.
Har inte sett hene på jätte länge så de va rätt kul faktiskt, skönt å prata ut lite grann va de också.
Sen efter jag kom hem så började jag träna och nu har jag just kommit ut ur duschen hihi (a)
Tränade i en timme och duscha i en timme, haha de va så underbart jävla f*tt skönt ju hahaha!

Så nu sitter jag i sängen och tittar på tv, ska också börja plugga lite, tro de eller ej, jag kan göra både och ;)
Ja så nu tar jag mig i kragen och börjar jobba lite grann, de låter jobbigt, men de måste göras!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback