Riktigt nöjd är jag!

Okej jag ljög lite för er för några inlägg sedan.
Jag sa ju att jag skulle träna innan jag gav mig in på att försöka rita av någon, men förlåt som sagt, jag ljög.
Jag satte mig ner och ritade av min kära brorson ändå, och denna gång gick de fan mycket mycket bättre!
Han ser inte ut som en gammal gubbe den här gången, är faktiskt riktigt nöjd över den här :)
Detta är de bästa jag gjort när jag målat av något/någon, så nu får ni säga vad ni tycker faktiskt.
Ja de är ju inte perfekt de vet jag men de syns väl i alla fall att de är han eller? Ja de tycker jag hehe.
Nu får ni inte sånt jätte bra kort, ni får de sen för jag har slarva bort kamera sladden igen hahaha -.-







Puss puss :*


Kommentarer
Christina säger:

Jättebra jobbat, fortsätt öva så kommer det bli ännu bättre och innan du vet ordet av så ÄR det perfekt :) En sida med massa konstnärsmaterial, som jag såg att du letade, är: http://www.ibwahlstrom.se tror det är .se, annars sök på IB Wahlström :) Kul att boken kommer till användning!

2012-02-06 | 20:48:42
Debbie säger:

Tack så mycket Christina!

2012-02-06 | 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback