Så skönt

Då var man hemma igen.
Jag gick ju ner till solariumet och när jag va där va de smock fullt där inne, så sket i de då.
I stället tog jag ut pengar och gick till Camilla och "handlade" lite grann, har köpt en tunnika och armband.
Hon ville bli av med de och jag älskar kul armband och tunnikor så de va ju ett bra "sammaträffande".
Så satt där en stund och tog en kaffe och pratade lite också medans jag ändå va där liksom hehe.
Sen gick jag ner till solariumet igen och då va inge folk alls typ, så då fick jag äntligen sola!
Jag som alltid tycker jag de är så gudomligt skönt att sola, så jag låg där inne och njöt av allt.
Sen efter de vandrade jag hem och nu sitter jag här och har nyss pluggat lite grann också.
Gjorde de innan jag slog på datorn så jag inte skulle bli distraherad, så nu är de typ gjort också.

Lägger in bilder på de jag köpte av Camilla snart, efter de ska jag glo på tv en stund!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback