Slappar i sängen

De blir nog inge mer än de här.
Va med Popé, Emma å Oscar en liten stund för nån timme sen men annars har jag vart hemma hela dagen.
Och jag tror att de antagligen förblir så faktiskt, finns ju inget annat att göra ändå så.
Har ritat lite grann och ska nog fortsätta med de om jag orkar, är rätt seg i dag faktiskt.

Men jag måste säga en sak som jag kom på typ nyss haha, men de är nå jag tänkt på i dag.
Jag bloggade någorlunda mycket för ett tag sen och sen helt plötsligt jätte mycket (enligt mig)
Först va de 5 inlägg om dagen sen dubblades de i några dagar och nu är de bara typ 3 om dagen.
Så jag säger förlåt men jag har inte haft orken elelr tiden direkt för de nu på senaste tiden faktiskt.
Jag vet inte riktigt varför jag tror de är för att jag inte haft något jag känner att jag kan skriva om.
Så så fort jag kommer på de så kanske de blir mer uppdateringar, men inte just nu tyvär.

Nej nog om de, nu ska jag komma på nått att göra, får se vad de blir har ingen aning!
Puss puss :*






P.S Btw får detta nog bli sista inlägget för i dag, så hör i morron! D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback