Smärtan just nu är obeskrivlig.

Fy fan är de någon som vill ta över eller?
Senast jag hade smärta så sa jag ju att de va de värst som jag varit med om, jag tar tillbaka de nu.
Nu sitter jag "fast" här i sängen och har den värsta smärtan någonsin typ, de är ett under att jag kan gå.
Jag tar mig till köket och hämta mat eller in på toa, vågar fan inte gå längre än så heller.
Nej så ska de fortsätta så här blir jag fan lite rädd alltså, tycker inte om de här alls för fem öre.
Och mina lever & tarm värden låg ju på 450 sist och nu med mina nya prover låg dom på 90 ungefär.
450 är MYCKET och inte bra, 90 är inte bra de helelr men de betyder att infektionen försvunnit lite.
Men jag tycker de är konstigt att jag har ondare nu när de är "mindre inefktion" än innan liksom.
Fast jag kan inget sånt där så där är som de är, men de är fane mej inte kul alltså...

Nej nu ska jag inte vara deprimerad utan jag ville bara skriva av mig lite om de där och få ur mig lite.
Sitter just nu och inväntar mat, pappa står och lagar tacopaj! De va sjukt länge sen man åt de haha.
Jag hjälpte till lite grann men när han skulle hacka lök gick jag tillbaka till mittt rum och min säng ;)
(Jag är jätte känslig när de gäller lök, jag grinar efter man typ bara skala av den, kan inte vara i närheten)
Så ska väl äta lite när de blir klart sen blir de nog mer ritning gissar jag på, finns inget annat att göra.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback