Ursäkta mig!

Jag har tyvär inte kunnat blogga.
Som ni vet så var jag ju barnvakt åt min älskade brorson Cazper i lördags, vilket gick jätte bra också!
Men eftersom att jag inte är så van så fick ju mamma och Per ta över sen när jag inte längre kunde typ.
Så efter de så sov jag över i Stefasn lägenhet och umgicks med Ragge & Jimmy (josses lillebror) en stund.
Det blev en lång och rolig natt med dom två mongona, och jag hade riktigt roligt faktiskt haha.

Sen i går så va jag kvar där ett tag, sen åkte jag hem pratade lite med Cazper, sen kom dom å hämta honom.
Efter de köpte dom pizza och jag följde med tillbaka till dom, tittade lite på BB & SoA så trevligt va de.
Men men nu har jag vaknat för ungefär en timme sen och har inte klivit ur sängen än.... typiskt mig!
Så alldeles strax ska jag hoppa ur sängen, ner äta frukost och sen ja får jag se vad denna dag bjuder på!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback