080112 13:35

God morron -.-
Okej jag börjar bli rätt trött på mig själv eftersom jag inte vänt tillbaka dygnet än, fy debbie... fy!
Skit samma jag får väl pina mig igenom dom första dagarna när jag börjar skolan helt enkelt.
De värkar ju liksom bara vara de alternativet kvar, för de går inte att vända på dygnet i alla fall...

Aja i går så gick jag ner lite på stan och sa hej till min bror & co. mn de va inte länge de heller.
Sen gick jag upp till Timothy en stund och pratade med honom och umgicks med han, Anton & Sandra.
Sen efter jag kommit hem och varit hemma i typ 30 minuter så kommer Acke, Linda, Alexander & Persa.
Så stog neranför mig och pratade med dom ett tag, vilka helt störda (men snälla) människor! haha.
Så ja de hände väl inte så värst mycket i går, de va faktiskt rätt skönt igentligen, men men...

Nu ska jag ligga sängen och slöa ett tag hade jag tänkt, för vad finns de annars att göra? Nej juste!
Efter de ska jag nog... aah jag vet inte de märks väl, tror detta blir en trök-söndag.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback