4 timmar

De är fan illa de!
God morron mina kära läsare, ni vaknar väl inte förns om typ 1 timme eller 2, era jävla lyllon!
Själv börjar min praktik om en timme så då är de bara vara allert och glad mot alla.
Eller i alla fall försöka, de kan va svårt när man bara sovit 4 timmar under hela natten.
Inte för att jag gjorde så mycket i går, jag åkte till Marina som jag skrev och va med henne en stund.
Sen när mamma va klar hämtade hon mig så jag fick hämta grejer och åka "tillbaka" till pappa.
Sen efter en timme jag hade varit här kanske så gick jag ut och träffade Simon en stund.
Så jag får väll skylla mig själv helt enkelt, men nu måste jag börja göra mig i ordning.
Jag måste äta,.... ja de är typ jag måste vad jag komemr på just nu, hahaha.
Men har ändå bråttom ville vara där i tid och jag vet knappt vart de ligger, ni fattar va!? haha
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback