Den börjar bli full!

OC right now!
Sitter och kollar på tv, OC, hemma hos pappa i min säng och bara tar de lugnt faktiskt.
Skulle dock behöva ta mig hem till mamma och hämta min hårddisk som bara ligger där.
Men den ska den komma till anvndning i dag eftersom min dator börjar bli full...
Har en jävla massa bilder och de börjar ta upp de mesta minnet här, så dags å lägga över de.
Men jag är glad att jag sparar allt annars ångrar jag mig ju bara, sen är de kul att kolla tillbaka på.
Aja sen ska jag också hämta mina skolböcker och lite kläder, de behövs hämtas hit!
Efter de ska jag kanske handla mig några nya smoohtisar hade jag tänkt, om jag har råd.
Sen blir de nog att åka hem igen, ja just nu ser min dag ut så, får se om de händer något annat sen.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback